Sunday, 18 October 2015

Enthusiasm.

I have (plus minus) a year before I graduate from law school. I mean, do I really want to pursue law as my career? I love law, I love knowing this and that, but I don't really have the 101% interest in it. I don't score good in my subjects, I procrastinate when it comes to the subjects. But, I feel the satisfaction in giving advice (letop tak?) to people who's seeking any info on law from me. It's too late to whine but I don't mind if I jump into another field in my career. Oh God why I have this kinda doubt.



Anyway, if anyone (even you ter-clicked on some of my posts and ter-baca and wnet what-the-hell-did-I-just-read, thank you and if I know who you are, I'm sorry for my acting, tetiba)

Monday, 12 October 2015

A random thought on 4.20 am.

Whyyyyyyyyyyyyyyy? I mean why on earth do I have to procrastinate everything at the very last hour? C'mon, penat kot buat kerja last minute! So what do we write now? Anything that came across my mind. I was reading some other blogs.. some of them survived and some are not.. Semua orang mesti ingat zaman setiap sorang mesti ada satu blog and typical writing macam, eh eh berhabuk blog ni lama tak update. What the heck? Hahahah. Mesti semua orang pun pernah buat including me myself! lol *revert old posts to draft*


Anyway, I was reading some posts from Backpackers Buddies Malaysia (BBM), best gila weh siap ada travel pergi Bangkok sorang-sorang naik train. Dari KL Sentral je kot! Teringat time pergi Ipoh dengan .. Erk! move on! One of the best trips! Serious.


Sunday, 11 October 2015

Just keep swimming, just keep swimming and ..breathing.

So.. I'm already in my third year degree and I'm kinda irritated when people ask me "Bila habis?" "Habis nanti nak buat apa?". I mean c'mon man, I'm still on the track (I hope so) and it's a long way to go. The other thing, it's hard to explain to some of the people that you're actually now in your extended semester hahah. I'm not even on my final year yet but already extending? Yup, that's how my law school works. If you don't pass your third year or first year, second year papers, you gotta be clean em up first before heading straight to final year. Part of me think, it's good but part of me think otherwise. I mean, who's not enjoying a semester of doing repeating papers hahah. You basically know what to learn but when the time of your finals, you gonna screw things up, erk! Literally that happened last semester when I failed ... a few papers hehe. So let me enjoy this "break" but still, attending classes, doing assignments though (unlike my other friends urghh!).  Just hope that, I will make it to final year, next semester with my bunch of friends! yay! *praying*


On the other note, these happened so far! Went to Terengganu for raya haji for second time, food outing with the sisters, bazaars and gym sessions! Cheers to letting go the past and create better future! *macam company punya motto la pulak kan?*


Not gonna upload any photos because ... I just don't want to, no biggie.